آشنایی با سیستم آموزش افیلیت مارکتینگ
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آشنایی با سیستم آموزش افیلیت مارکتینگ

بازاریابی واسطه نوعی فرایند می‌باشد که با استفاده از آن می‌توان با انجام بازاریابی برای شرکت‌های مختلف و فروش محصول آن‌ها به میزان قابل‌توجهی درآمد رسید.

بسیاری از منابع سیستم همکاری در فروش را فرآیند بسیار آسان و درآمدزایی می‌دانند. در این سیستم شخص بازاریاب یا  همکار در فروش با تبلیغات و فروش محصول یک شرکت درصدی از قیمت محصول را به‌عنوان پاداش خود برمی‌دارد.

البته مدت‌زمان تقریباً زیادی است که این سیستم ایده همکاری در فروش در ایران باب شده است و مراکز و شرکت‌های معروف ایرانی زیادی به جذب همکاری در فروش محصولات خود مشغول هستند.

این نوع همکاری می‌تواند درزمینهٔ هایی چون  ایده همکاری در فروش محصولات آموزشی، ارزانکده و همکاری در فروش دیجی کالا باشد، که سایت بسیار معروف و شناخته‌شده ای در سطح ایران است.

در خصوص ایده همکاری در فروش دیجی کالا می توان اینگونه گفت که شما با یک عضویت ساده می توانید به فروش کالاهای متنوع موجود در دیجی کالا مشغول شوید و در ازای هر فروشی که می کنید پورسانت دریافت کنید.

در هر یک از سیستم های همکاری ذکر شده در بالا شما می توانید با استفاده درست از شبکه های اجتماعی چون تلگرام واتساپ اینستاگرام و غیره با ایجاد کانال و پیج تبلیغاتی به کسب درآمد آنلاین مشغول شوید.

به‌ عنوان مثالی دیگر در زمینهٔ بازاریابی واسطه می‌توان به سیستم افلیت بازار اشاره کرد.

این سیستم فروش معروف ایرانی فعالیت خود را از سال ۹۱ آغاز کرده است و با جذب همکاران درزمینهٔ فروش توانسته است شغل بازاریابی اینترنتی را به یکی از پردرآمدترین مشاغل اینترنتی تبدیل کند.

روند کار سیستم همکاری درفروش بازار نیز همانند سایر بازاریابی‌های واسطه می‌باشد. در ادامه ۱۵ ایده فروش را مطرح کرده‌ایم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست